„Přišli jsme tam večer, objednali jsme si polévku na thajský způsob. Po několika soustech jsem si všiml, že tam mám červa. Personál, který tam obsluhoval, jsem upozornil, že mám v polévce červa. Nedočkal jsem se ale žádné omluvy, vůbec to se mnou neřešili. Byl jsem tam ještě se svým kamarádem a ten měl to samé. Těžko říct, zda tam červ byl jen jeden nebo jsme nějakého snědli už předtím. Polévku jsme nedojedli, dopili pivo a po zaplacení odešli. Ani při placeni se paní neomluvila, dělala jakoby se nic nestalo, to mě hodně překvapilo, že se k tomu nijak nevyjádřili,“ popsal Kvítek.

Nalezeného červa v polévkách řešila servírka tím, že jim polévky nezapočítala do účtu, ale nijak situaci nekomentovala. Restaurace chybu uznala. Komunikaci s obsluhující vysvětloval majitel tím, že neumí příliš dobře česky. „Tohle se nám nestává, nakupujeme čerstvé potraviny. Mrzí nás to,“ řekl majitel restaurace.