„Je to jako moje dítě, když se někdo zeptá na cenu, odpovídám, že není na prodej.“
Takto reagoval na otázku o ceně svého automobilu Tatra 57 A z roku 1935 Pavel Vitner z Krásného Údolí u Toužimi, který nevynechal ani jednu Jízdu Klatovskem a přijel do běšinského Eurocampu, kde byl start i cíl soutěže, již pošesté. „Tento vůz je můj první veterán, dostal jsem se k němu vlastně náhodou,“ vypráví Vitner, „auto bylo pojízdné, opravy mi zabraly asi rok, před patnácti lety jsem potom provedl celkovou rekonstrukci. Co se týká údržby, je třeba více hlídat, přece jen už je to stará babička, jinak je to jako u každého jiného auta. Náhradní díly se dají občas sehnat na burzách, něco se musí vyrobit. Když potřebujeme plech, tak se prostě vezme kladívko a plech se vyklepe.“ Na otázku, týkající se rychlosti a spotřeby odpověděl: „Ideální je tak šedesátka, udělá i sedmdesát ale už ji nechci honit. Spotřeba je asi tak deset litrů, záleží na způsobu jízdy.“


Nejstarším automobilem byl Laurin & Klement 105 z roku 1924, jehož majitel, Miloslav Bayer z Plzně, Deníku řekl: „Veterány se zabývám od osmdesátých let, začínal jsem s motocykly. Tento automobil jsem koupil od kolegy z VCC Plzeň, dělali jsme jej celý a renovace trvala šest let. V současné době máme najeto přes 30 tisíc km a auto jezdí spolehlivě.“ Zajímalo nás také srovnání se současnými vozy: „Údržba je prakticky stejná jako u současných automobilů s tím rozdílem, že toto auto vydrží díky kvalitním materiálům klidně dalších sto let, zatímco u modernějších vozů samonosná karoserie snadno zreziví,“ pochválil Bayer předválečné výrobce a dodal: „Maximální rychlost je 80 km/h, spotřeba je 12,5 litru na sto km.“