„Spuštění recepce plánujeme na únor. Její vybudování vyjde na 883 000 korun. Je koncipována jako otevřené, bezbariérově přístupné pracoviště k navázání prvního kontaktu občana s úřadem, k vyřízení základní administrativy a k získání informací o chodu úřadu. Je naší snahou minimalizovat nutnost pohybu občana po budovách a kancelářích, pokud chce jen informace," uvedl vedoucí odboru vnitřních věcí klatovské radnice Milan Jarošík.

Recepce je řešena jako vložená kompozice se soudobými výrazovými prostředky do historického interiéru. „Objekt bude posazen na vyvýšené ocelové konstrukci, atypický nábytek bude z oboustranně laminovaných desek na bázi dřeva, desky pultu z masivního dřeva. Stěny konstrukce jsou tvořeny tabulemi z kaleného bezpečnostního skla s pískovanými a podsvícenými motivy. Tepelná pohoda bude řešena osazením podlahových konvektorů s ventilátorem," popsal Jarošík.

Pracovnice recepce bude poskytovat informace o chodu radnice, plnit funkci telefonní ústředny, na recepci se bude provádět také vidimace, legalizace a konverze dokumentů. Současně tím vznikne pracoviště Czechpointu. „Další využití není vyloučeno, ukáže se až během provozu," dodal Jarošík.