Vyhlídkového letu si měl minulý týden užít Jiří Nohel z Klatov, kterému jeho manželka zaplatila cestu v letadle jako dárek k životnímu jubileu. Místo vzpomínek na pohled z ptačí perspektivy má Jiří Nohel zpátky peníze a špatné mínění o pracovníkovi klatovského letiště Zdeňku Sklenářovi, který let zprostředkovával.
„Manželka zaplatila bezmála dva a půl tisíce s tím, že v neděli 5. srpna v 10.30 hodin mám být připraven na let,“ uvádí oslavenec. „Pro jistotu jsem ten den ještě v devět hodin volal panu Sklenářovi, ten mi řekl, ať se mu ještě ozvu o půl hodiny později. To se mi zdálo trochu divné, hlavně mi nebylo jasné, proč mám znovu volat,“ dodává. V půl desáté už Zdeněk Sklenář telefon nezvedal a ani v době, kdy měl Jiří Nohel nasedat do letadla, se neozval. „V tu chvíli jsem tahal ve vzduchu větroně a v letadle jsem telefon neslyšel. Navíc v půl jedenácté, kdy měl pan Nohel startovat, už byl na letišti připraven pilot,“ brání se Zdeněk Sklenář.
„Čekal jsem do dvou hodin odpoledne, ale pan Sklenář už se mi neozval. Setkal jsem se s ním až později a řekl mu, že objednávku ruším. Bez omluvy a vysvětlení mi vrátil peníze,“ řekl naštvaně Jiří Nohel.
Pilot však tvrdí, že to není nic jiného než pomluva a osočování. „Za celých sedmnáct let, co pořádáme tyto vyhlídkové lety, jsme žádné podobné problémy neměli. Všichni odcházeli spokojeni. Tohle je zkrátka nedorozumění, ze kterého Jiří Nohel dělá zbytečný rozruch,“ zlobí se Sklenář, který oslavenci nabízí vysvětlení.