„Součástí nové komunikace bude i cyklostezka a povede tudy kompletní odkanalizování chystané průmyslové zóny pod Borem,“ upřesnil klatovský místostarosta Jan Vrána.
Lidé žijící v okolí ale poukazovali při středeční diskusi s regionálními politiky na klatovském náměstí také na to, že není hotova oprava Koldinovy ulice. „První etapa oprav skončila vloni, nyní se pracuje na druhé etapě, která vede od Bouchalky až ke garážím na Křesťanském vršku,“ upřesnil místostarosta.
Propojovací komunikace společně s později opravenou Koldinovou ulicí povede do průmyslové zóny pod Borem. Zde by měly najít zázemí podnikatelské subjekty. „Jednáme s Regionální rozvojovou agenturou, která bude nabízet místo podnikatelům,“ popsal současný stav kolem průmyslové zóny starosta Klatov Rudolf Salvetr.
Jednomu z přítomných občanů na diskusi během Dne s Deníkem se nelíbilo, že je v Klatovech málo pracovních příležitostí. „Průmyslová zóna přišla tak říkajíc pět minut po dvanácté. Platy v Klatovech jsou velmi nízké, hluboko pod celostátním průměrem, navíc spousta lidí jezdí za prací z Klatov do Přeštic. Co s tím radnice udělá?“ dotazoval se muž.
Podle slov starosty Salvetra by se situace měla v brzké době zlepšit. Město totiž věří, že se mu podaří nalákat do této části nové podnikatele. O průmyslovou zónu, která byla v minulosti vojenským majetkem, usilovali radní hezkou řádku let. O bezúplatném převodu nechtělo ministerstvo ani slyšet, ale ani návrh ceny ze strany města se mu nezdál a nabízelo lokalitu v dražbě. Protože se ale nikdo nepřihlásil, zónu nakonec odkoupily Klatovy.