Kabát začal zostra, bez avizovaného big bandu za zády. Klasická show, která stadiónové koncerty kapely v posledních letech doprovází, se zpočátku obešla bez větších efektů, situace se obrátila ve chvíli, kdy se na scéně objevil big band. V ten okamžik se scéna změnila ve výpravnou podívanou, která po zbytek koncertu kapelu doprovázela.

Samotný big band, tolik diskutovaná koncertní inovace skupiny Kabát, vnesl do písní svěží vítr. Chvílemi získávaly písně novou dimenzi, v jiných okamžicích byl však big band natolik pompézní, že snažení rockové kapely přebil a obě složky spolu nekorespondovaly.

Třináct skladeb, které kapela s big bandem, zahrála, tvořilo zhruba polovinu koncertu, který tepličtí rockeři ukončili sérií svých nejznámějších hitů jako Burlaci, Žízeň, Pohoda a Moderní děvče. V tu chvíli bylo jasné, že si Kabáti i po tomto zčásti experimentálním turné udržují status největší stadiónové kapely v České republice.

Kabát v Plzni předvedl, že dokáže i po více než dvacetileté kariéře nabídnout neotřelý pohled na staré a provařené hity, vytáhnout ze šuplíku méně známé skladby a vše to zabalit do komplexního celku, na který dorazí zástupci snad všech věkových kategorií. Kabát je fenomén. A to v Plzni muzikanti potvrdili.