VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Cestovní kancelář krachla i lidem z kraje. Co s reklamacemi?

Plzeňský kraj – CK Azur Reizen odkazuje klienty na pojišťovnu, reklamace jim ale nevyřídí.

14.9.2017
SDÍLEJ:

Hotelový pokoj, který CK Azur Reizen klientům slíbila.Foto: Deník

Chtěli krásnou dovolenou v Turecku, ale dostali jen jedno zklamání za druhým. Pak chtěli zájezd reklamovat… Jenže přišla další rána. Cestovní kancelář Azur Reizen, na niž se v posledních týdnech sypala jedna stížnost za druhou, v pondělí vyhlásila krach. Mezi nespokojenými jsou také skupiny obyvatel Plzeňského kraje.

„S lítostí Vám oznamujeme, že CK AZUR REIZEN, s.r.o. není schopna dostát svým závazkům plynoucím z uzavřených smluv o zájezdu s klienty, a proto je nucena po 21 letech činnosti vyhlásit dne 11. 9. 2017 svůj úpadek,“ stojí v prohlášení na webu cestovní kanceláře. Jinak na něm už není nic.

Co dělat dál? Kancelář turisty odkazuje na Českou podnikatelskou pojišťovnu. Ta jim ale nepomůže. „Po příletu do Antalye nám bylo oznámeno, že se během tříhodinového letu změnil hotel. Cesta do hotelu autobusem trvala namísto maximálně dvou hodin čtyři hodiny, personál jel úmyslně pomalu, po cestě obvolával hotely, kam nás umístí, a následně k nim hledal trasu. Personál neuměl česky ani anglicky, služby delegáta nám byly odepřeny.“

Srpnová dovolená v Turecku nezačala pro Pavlu Holzäpfelovou z Holýšova ideálně a ideální ani nebyla. Zkrachovalá cestovní kancelář Azur Reizen poslala ženu a další klienty z Plzeňského kraje úplně do jiného hotelu než který si zamluvili. O Češích tam nic nevěděli, neměli pro ně připravené ani večeře, delegátka kanceláře s nimi prý nekomunikovala a když, dostávalo se jim odpovědí typu 'V Turecku vše funguje jinak'.

Než kancelář zkrachovala, Pavla Holzäpfelová zájezd reklamovala a pokoušela se s jejími zástupci navázat kontakt. Jednala i s agenturou Invia, která dovolenou zprostředkovala. „Mnoho z nás se snažilo přidávat recenze na jejich stránky. Jeden pán dvakrát a dvakrát byla smazána a aktuálně je i zablokovaný, takže se tam nedostane,“ uvedla žena.

Azur Reizen odkázal klienty na Českou podnikatelskou pojišťovnu, u které je prý v dostatečné míře pojištěna. Jak jsme ale zjistili, s reklamacemi počítat nemohou. „Reklamaci zájezdu a poskytovaných služeb musí klient uplatnit přímo u pořadatele nebo u zprostředkovatele zájezdu, v daném případě tedy u majitele cestovní kanceláře zkrachovalé CK Azur Reizen. Řešení této situace z pojištění úpadku cestovní kanceláře zákon neumožňuje,“ uvedla mluvčí Renata Čapková.

Autor: Pavel Korelus

14.9.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

2. liga 2017/2018: Klatovy (červené dresy) - Tábor 0:2
36

FOTO: Klatovy nedaly gól a Táboru podlehly i potřetí

Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO

Po zatroubení uhnul muž z kolejiště, přesto ho vlak zachytil

FOTO: Koukáme na svět

Klatovsko - Hodně štěstí, zdraví a spokojenosti do života přeje Deník.

V Pačejově přivítali občánky

Pačejov - Nové občánky Pačejova slavnostně přivítali v obřadní síni kulturního domu v Pačejově – nádraží.

Už podesáté zaplní dešenickou tvrz tvořiví a kreativní lidé

Dešenice – Už podesáté pořádá dešenický Spolek pro radost akci Dešenické tvrzení aneb Tvoření ve tvrzi.

Vyrazte na Kohouty a vyhrajte klobásy

Klatovy – Diváckou podporu budou v sobotu 18. listopadu doma potřebovat hokejisté Klatov v utkání 2. ligy, skupiny Střed, proti Kohoutům z Tábora, se kterými v této sezoně už dvakrát prohráli.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT