„Značka si na trhu vede dobře. Rozhodli jsme se proto rozšířit naši nabídku a zákazníkům přinášíme novou chuťovou variantu,“ říká junior brand manažerka značky Master Radka Jurásková.

Jedním z důvodů, proč Prazdroj k Masteru třináctce a osmnáctce přidal ještě třetí variantu, je i fakt, že v České republice se neustále zvyšuje zájem o pivní speciály. Podle průzkumů totiž čeští pivaři stále více experimentují. Oproti zahraničí je to ale stále pouze mírný posun. „Třeba v Německu jsou pivní speciály skutečným hitem a jejich nabídka i poptávka v posledních letech stoupla několikanásobně. Stejný potenciál je i na českém trhu,“ uvedl ředitel Plzeňského Prazdroje Tiarnán Ó Haimhirgin.

V láhvích budou navíc nově k dostání také obě původní piva značky Master. „Za uvedením lahvové varianty stál zvýšený zájem spotřebitelů o balení, které jim umožní dát si Master kdykoli a kdekoli,“ vysvětluje sládek Plzeňského Prazdroje Václav Berka.

Piva značky Master se na trhu objevila v roce 2007. Oproti speciálům jiných značek se vyznačují výraznou hořkou chutí. Inspirací pro recepturu se stal historický text z knihy Tadeáše Hájka z Hájku.