Na start dorazilo celkem 109 historických vozidel a kromě jednoho, který odstoupil pro technickou závadu, dojeli všichni i do cíle.
Vůbec nejstarším vozidlem byl automobil Laurin & Klement z roku 1924 Miloslava Bayera z Veteran car clubu Plzeň, nejstarší motocykl byl vyroben v roce 1927 a byl jím stroj Praga BD 500 Viléma Šimáčka z VCC Domažlice.


Mezi značkami převažovali tuzemští výrobci, například Škoda, Tatra, Aero, Praga, Jawa, k vidění byly i zahraniční vozy jako například Citroën 11 AL z roku 1936, Renault 4 CV (1954), Jaguar E (1969) nebo motocykl BSA 2–PORT LIGHT z roku 1929.


„Soutěž se povedla, téměř všichni dojeli do cíle, nedošlo k žádné havárii,“ řekl Deníku ředitel soutěže Jiří Krejčí a dodal: “Vyšlo nám i počasí, z kterého jsme měli trochu obavy.“


Klatovští si mohli veterány prohlédnout na Erbenově náměstí, kde byla hodinová přestávka.


Absolutním vítězem soutěže se stal Josef Musil z Dobřan na voze Opel GT z roku 1972.