Posádka byla zařazena do státní reprezentace, v níž po hlavičkou Czech National Team startovala v FIA mistrovství Evropy historických automobilů 2009.
V kvalitní jezdecké i technické konkurenci se posádka neztratila a navázala na svoje vynikající sportovní výkony z minulých letech, kdy získala titul mistra Evropy. Letos s vozem FIAT 850 Sport Coupé, který disponuje nejnižším obsahem a výkonem motoru ve startovním poli, obsadila vynikající celkové 5. místo z 24 posádek v kategorii 2 (sériové cestovní vozy rok výroby do 1.1. 1970 do 31.12. 1975) a vyhrála třídu C1 (do 1300 ccm).

Na toto místo ji zařadilo třicet sedm mistrovských bodů získaných v pěti absolvovaných rally evropského seriálu. „V Historic Vltava Rallye, které bylo asi nejtěžším závodem, protože se v něm představilo sedmdesát účastníků, obsadila posádka klatovského střediska absolutně 12. místo. V belgickém závodě byli celkově čtvrtí, v Itálii v Elbě devátí, v Rally Alpi osmí a v posledním sicilském závodě Targa Florio čtvrtí,“ upřesnil výsledky posádky předseda Auto Sport Klubu v AČR Klatovy a předseda Svazu historických automobilů FAS AČR Milan Pospíšil.

Významný podíl na tomto umístění má i technická spolehlivost jejich soutěžního automobilu, který díky kvalitní přípravě v celém seriálu ani jednou nezklamal. „Místa před naší posádkou obsadili jen jezdci pilotující vozy Porsche Carrera a Opel Ascona, tedy vozy s obsahem motorů až 3500 ccm a výkonem motorů mnohonásobně vyšším. O to je výkon této posádky sportovně hodnotnější,“ uvedl Pospíšil.

Letošní umístění posádky Veselý – Ježek v seriálu FIA mistrovství historických automobilů v rally 2009 jim zajistila místo v Czech National Teamu i pro rok 2010. „Letos je na programu dvanáct závodů. Plánujeme odjet znovu pět šest závodů, abychom nasbírali body a umístili se do osmého místa. Letos se přihlásilo víc silnějších vozů, tak věříme, že se nám to podaří,“ dodal.