Letošní závody provázelo od počátku nevlídné počasí. „Podmínky byly velmi náročné, připomínaly mi Norsko," okomentoval to právě Jensen.

Rallye Šumava

V Rallye Šumava Klatovy, druhém podniku MMČR v automobilových soutěžích, se od začátku přetahovali o prvenství Pech se zlínským Tarabusem. Nakonec byl úspěšnější plzeňský pilot, který v pátek vyhrál čtyři erzety oproti Tarabusovým třem, do soboty šel ale s náskokem pouhých půl vteřiny. „Tím, jak šly teploty dolů, se pneumatiky dostatečně neohřívaly. Hodně to klouzalo," vysvětloval to Pech, který si v sobotu na jihu Čech vybudoval bezmála třináctivteřinový náskok. I když Tarabus v posledním 15. testu mohutně dotahoval, Pecha už nedohnal. „Ty čtyři vteřinky, které jsme nakonec ztratili, tam byly, a to včera i dnes, ale zajet všechno na sto procent, to je nereálné," okomentoval to Tarabus. Třetí místo si v pohodě pohlídal Roman Odložilík.

Výsledky Rallye Šumava Klatovy: 1. Pech, Uhel (Mini John Cooper Works S2000) 1:30:38,7, 2. Tarabus, Trunkát (Škoda Fabia S2000) –3,8, 3. R. Odložilík, Tureček (Škoda Fabia S2000) –4:00,5, 4. J. Jelínek, Machů (Škoda Fabia S2000) –4:37,3, 5. Štajf, Rajnoha (Subaru Impreza STI) –6:03,8, 6. Votava, Synáč (Mitsubishi Lancer Evo IX) –8:01,3.
Pořadí MČR (po 2 ze 7 závodů): 1. Pech 140 b., 2. Tarabus 97, 3. Kopecký (Škoda Fabia S2000) 80.

Rallye Vltava

V Historic Vltava Rallye vládla od počátku norská posádka Valter Christian Jensen – Erik Pedersen s Lancií 037, které hrály do noty i náročné povětrnostní podmínky, při nichž mohl mnohonásobný mistr Norska zúročit své zkušenosti i z podniků mistrovství světa. Jensena nejvíce proháněl Ital Massimo Pedretti (jezdící pod přezdívkou „Pedro") s vozem Lancia Rally 037, který byl v cíli nakonec druhý a neskrýval spokojenost. Pro bronz si dojela německá dvojice Anton Werner a Ralph Edelmann s Audi Quattro. Neztratili se ani čeští jezdci, nejlepší z nich byli Jiří navrátil a Vít Kouřil, kteří s Fordem Sierra RS Cosworth dojeli na celkově pátém místě a prvním v domácím šampionátu.

Výsledky: 1. Jensen/Pedersen (Lancia Rally 037) 01:50:25.7, 2. PEDRO/Cirillo (Lancia Rally 037) -28.9, 3. Werner/Edelmann Ralph (Audi Quattro) -58.4, 4. Wagner/Zauner (Porsche 911)) -1:45.1, 5. Navrátil J./Kouřil (Ford Sierra RS Cosworth) -3:35.0, 6. Petrášek/Král (Opel Ascona B) -5:05.9.