Rally Agropa se zúčastnilo také několik posádek z Klatovska. A nedařilo se jim vůbec špatně. V těžké konkurenci, která se na pačejovském rallysprintu sešla, se nedaly zahanbit.
Nejlépe se v mistrovství České republiky historických automobilů umístila posádka Jan Frei se spolujezdcem Radkem Toušem. Ti startovali v barvách SAS Klatovy a po tratích rallye vodili vůz Škoda 130 LR. V cíli jim patřilo osmé místo v „historicích" a třetí v třídě. „Rallye byla, jak se říká, v pohodě. Auto poslouchalo, jezdec poslouchal. Užili jsme si to. Jsme v cíli, což je to hlavní," konstatoval před cílovou rampou spolujezdec.

Unikátní Lancii Betu Montecarlo přivezl do Horažďovic Jaroslav Strnad, kterého navigoval Stanislav Jelínek. Automobil, na jehož vývoji se v sedmdesátých letech minulého století podílelo například věhlasné studio Pininfarina, vzbuzoval velký zájem diváků u trati. Soutěž dokončil na desátém místě mezi historiky a druhém místě ve své třídě.

S potížemi se potýkala posádka Michal Šlehofer – Václav Sekyra. Ti závodili za domácí AMK Pačejov a jejich vozem byla Lada VFTS. Žigulík, jak se tomuto vozu lidově říká, však posádce příliš radosti nepřinesl. „Sice jsme dojeli, ale mohlo to být lepší. Potkala nás řada malých problémů, zlobila například zadní náprava. Nebylo to stoprocentní," hodnotil rallye v cíli Michal Šlehofer.
V cíli rallye se pohybovala též dvojice Václav Hostaš se spolujezdcem Janem Valešem. Přišli však pěšky, jejich Lada VFTS je zradila v předposlední rychlostní zkoušce. Před startem rallye hodnotil jezdec vůz jako ruský ingot, který nepotřebuje údržbu. „To je z Ruska, to se neopravuje, to se leští," glosoval Hostaš. Ale i ruský ingot řekl „dost". Poté, co mu posádka dopoledne lehce pocuchala karoserii, přišla odpoledne fatální závada motoru. „Já jsem vcelku spokojený, ten motor nám bez velké údržby věrně sloužil tři roky. Tři roky jsme auto, obrazně řečeno, jen dávali do garáže a jezdili. Už to mělo právo na nějakou chybu," řekl Hostaš.

Cíl neviděla ani smíšená posádka Jiří Teska – Kateřina Tesková Hajná. Jejich Trabant 601 nevydržel soutěžní tempo a zradila ho elektroinstalace.
Součástí 34. EPLcond Rally Agropa byl vložený závod Poháru České republiky v rallye. I v tomto závodě mělo Klatovsko své zástupce. Nejlépe si vedla posádka Pavel Heřman – Lukáš Zemen, kteří po tratích vodili Škodu Favorit 136L. V cíli jim patřila šestá příčka v pořadí poháru a první místo ve třídě. „Jsem spokojený, všechny drobné krize má na vině článek mezi sedadlem a volantem, tedy já. Kdybych pořádně poslouchal spolujezdce, mohlo to být o fous lepší," zhodnotil rallye Heřman.

Červenou Lancii Deltu HPE přivezl do cíle na třináctém místě domácí Richard Lešák, kterému „noty" četla Vlasta Schovánková. Auto nemělo mezi soupeři ve třídě konkurenci.