Zatímco v první polovině sezony se Výbornému dařilo vše, na co sáhl, druhá část seriálu ME byla smolná. Na závodech v Přerově doplatil Výborný na neznalost trati a špatné počasí. „Přerov se nepovedl, pršelo tam tak silně, že cíl viděla jen čtyři auta. Nedalo se nic vymyslet, navíc se nám auto zastavilo krátce po startu finálové jízdy. Vyzdvihnout musím pořadatele, i přes náročné podmínky se skvěle starali o trať a mám pro ně jen slova chvály," konstatoval Výborný.

Na pořadu dne byl další podnik ME, který se jel ve francouzském St. Igny de Vers. Tam bylo vidět, že se jel předposlední závod sezony. Hned po startu závodu ovládla trať přetahovaná mezi Maďarem Tamásem Káraiem, Václavem Fejfarem a Výborným. Výborný si vybojoval pozici v první řadě. „Start se mi povedl, přetahovali jsme se s Fejfarem o pozici, došlo mezi námi k několika kontaktům a já jsem bohužel trefil svodidla. Z auta doslova vyskočila poloosa a nemělo smysl pokračovat. Bez předního náhonu bylo auto neovladatelné. Byla to škoda, měl jsem šanci na pěkný výsledek," řekl Výborný.

Posledním závodem sezony bylo klání v italské Maggioře. Tamní závod je proslulý tím, že v něm startuje řada domácích „divočáků", a letos tomu nebylo jinak. Do závodu se přihlásilo 22 jezdců, auta jezdila na trati po deseti, což je jinde v ME nevídané. Výbornému se v těžké konkurenci dařilo. Ale štěstěna je jak známo vrtkavá. „První rozjížďku jsem dvě kola vedl. Pak jsem přehnal rychlost na nenápadném skoku a auto šlo přes střechu. A rázem bylo nepojízdné," sdělil Výborný. Jeho mechanici, kteří na závodech nemají příležitost se nudit, však dokázali poškozený vůz opravit. „Z dálky to dokonce vypadalo jako auto a jelo to. Nicméně musel jsem startovat ze zadní řady. Rozjížďku jsem dojel druhý. Konec přišel v A finále. Auto cukalo, nechtělo jet a zastavilo se. Na vině byla vadná elektronika," dodal jezdec.

Se sezonou je Výborný spokojený. „Mohlo to být lepší, ale myslím, že se nám povedl pěkný výsledek," sdělil vicemistr Evropy.

Do další sezony má Výborného tým velké plány. V týmových dílnách se staví nové auto a renovuje se vůz, který jezdil letos. Auta dostanou novou elektroniku a například také novou sekvenční převodovku. „Doba učení skončila, chceme jít do boje od začátku naplno a bez váhání. Chceme využít vše, co jsme se letos naučili, a ukázat, že náš výsledek nebyla žádná náhoda," netajil se ambicemi vrhavečský jezdec.