Soutěži ale dlouho kraloval jiný jezdec - bývalý pilot F1 Erik Comas, jedoucí s Lancií Stratos HF. Tento Francouz v páteční etapě vyhrál čtyři z pěti zkoušek a ve stejném duchu začal i v sobotu. A diváky svým stylem jízdy tento účastník více než šedesáti velkých cen opravdu bavil. Jenže v deváté erzetě ho zastavily technické problémy.

Stejně dopadl dvojnásobný vítěz Historic Vltava Rallye Švéd Myrsell, který právě Comu a Jensena nejvíce proháněl, ale v sobotní etapě odstoupil pro poruchou motoru svého Porsche 911 RS.
Na celkovou druhou příčku se tak probil Filip Ballek (Subaru Impreza 555), který se tak mohl radovat z titulu domácího šampiona.

Bronzová příčka v celkovém pořadí a druhá v mistrovství Evropy nakonec patří Finovi Ville Silvastimu.

„Nebylo to vůbec jednoduché vítězství. Pomohly mi problémy největších soupeřů, Erika Comy a Matse Myrsella, kteří bohužel museli odstoupit, ale i tak to bylo hodně těžké," okomentoval svoji výhru Jensen, který vyhrál o více než minutu. Zatímco on neměl žádný vážnější problém, nováček ve „velkém" šampionátu historiků Filip Ballek se musel potýkat s pořádnými obtížemi. „Včera nám odešla poloosa, dnes také. Navíc nám dnes upadl plynový pedál. Vůbec jsem nečekal, že dojedeme do cíle, natož na tak skvělém místě," uvedl Ballek.

Klatovský Václav Hostaš (Lada VFTS), který vloni šokoval skvělým druhým místem mezi posádkami účastnícími se mistrovství ČR, bohužel letos cíl neviděl - odstoupil na RZ 3 kvůli poruše řízení.

Celkové výsledky 25. HVR: 1. Jensen, Pedersen (Nor./Porsche 911 RS) 1:30:22.2, 2. Ballek, Fallada (Subaru Impreza 555) - 1:13,3, 3. Silvasti, Halttunen (Fin./Porsche 911 RS) -1:29,9, 4. Jansson, Davidsson (Švéd./Ford Escort RS 2000) - 2:38,7, 5. Kirvesmäki, Jämsen (Fin./Toyota Corolla) - 4:56,4, 6. Jirovec, Horák (BMW M3) -5:27,8, 7. Káňa, Gál (Ford Sierra RS Cosworth) - 5:30,4, 8. Storäng, Åhman (Švéd./Ford Escort RS 2000) - 5:57,1.