Velmi dobře si ale vedli zástupci Pošumaví v jednotlivých třídách.
Do cíle dorazilo 66 vozidel, dvě posádky nedokončily kvůli havárii, osm kvůli technickým závadám,“ uvedl ředitel soutěže Daniel Krob, který byl s průběhem závodu spokojený. „Rychlostní zkouška na Švihovsku byla sice krátká, ale se vším, co taková erzeta má mít,“ dodal.

Pořadí závodu ve Švihově: historici do roku výroby 1986 do 750 ccm: 1. Kašpar – Mariánek (Trabant 601 S, RKL Liberec); do 1000 ccm: 1. Hostaš – Bašta (Škoda 1000 MB, Venaracing Historic Rallye Team, Švihov); do 1150 ccm: V. Myslík – J. Myslík (Škoda 110 R, RKHA); do 1300 ccm: 1. Kašpar – Bílek (Austin Mini Cooper, Inkos Rallye team); do 1600 ccm: Ubl – Voráč (Austin Mini Cooper, Rajchy Racing team); nad 1600 ccm: Hrubý – Štancl (BMW 2002 Ti, RKHA Klatovy). Soudobá vozidla do 14000 ccm: Šašek – Matuška (Škoda Felicia, Ekool Rally Team); do 1600 ccm: Vrkoslav – Pulc (Škoda Favorit, Vrky Motorsport); do 2000 ccm: Teitmeier – Reitmeierová (Nissan Sunny, AH Auto, s.r.o); nad 2000 ccm: Svoboda – Adámek (Toyota Celica 2,0GT Turbo, AKZ Toyota Jihlava). Rallye pravidelnosti historických vozidel: 1. Šlajer – Dušek (Škoda 120S Rallye, Lekov Blovice).

Konečné pořadí: 1. Svoboda – Adámek (Toyota Celica 2,0GT Turbo, AKZ Jihlava), 2. Koutný – Jurka (Subaru Impreza, ASK Hořovice), 3. Vrkoslav – Pulc (Škoda Favorit, Vrky Motorsport).
Historici (konečné pořadí): 1. Kašpar – Bílek (Austin Mini Cooper, Inkos Rallye Team), 2. Vojík – Musil (Austin Mini Cooper, Klatovy), 3. Hrubý – Štancl (BMW 2002 Ti, RKHA, Klatovy).