U jídla ještě zůstaneme. Privátní značky v supermarketech typu K-Classic v Kauflandu, Pilos v Lidlu, Tesco Value nebo Clever v Bille lákají zákazníky stále víc. Lidé v krizi neřeší značku, řeší jen cenu. Strategie obchodních řetězců se však nelíbí zemědělcům. Podle nich nahrazování originálních značek výrobců potravin privátními vytváří z potravinářů vazaly, kteří nemají prostor budovat vlastní značku. Co si o tom myslíte? Klidně mi napište, budu rád.

Válku, i když trochu jinou, řeší ve svém dalším skvělém článku reportér Deníku Jaroslav Krupka. Věděli jste, že o rozšířeném pytláctví a lesních bitvách pytláků s hajnými v 19. století svědčí i obrovské množství uměleckých děl, jež se tomu věnují?

Další boj, který mě zaujal, byl mezi komunistickým režimem a džínami jako symbolem vzdoru. Džíny slaví 150 let, a právě to připomíná výstava v Retro muzeu Praha. A boj nakonec provází i další zprávy. Úspěšný boj restaurátorů s rekonstrukcí zámku v Litomyšli.

A příběh týdne – dvanáctiletý chlapec z Ústí nad Labem chtěl koloběžku, a tak se rozhodl, že si na ni vydělá.

Pokud máte před sebou nějaký náročný úkol, zabojujte. Půjde to.