Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie upoutá svým vzhledem
Zdroj: Radek Pecák
Interiér vpředu je shodný s ID.4
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velmi dobré
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu lidé s běžnými postavami nestrádají
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je pro rodinu postačující
Zdroj: Radek Pecák
Pod dno se vejdou dobíjecí kabely
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky by mohl být na lepším místě
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej má solidní rozlišení i reakce
Zdroj: Radek Pecák
Šetření na nesprávném místě
Zdroj: Radek Pecák
Volant vypadá úhledně
Zdroj: Radek Pecák
Otočný volič ovládání světel býval praktičtější
Zdroj: Radek Pecák
Úložných prostor je dostatek
Zdroj: Radek Pecák
Materiály jsou kvalitní a dobře zpracované
Zdroj: Radek Pecák
Opěrka hlavy je integrovaná do opěradla
Zdroj: Radek Pecák
Sedák je možné prodloužit
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrky by mohly být širší
Zdroj: Radek Pecák
Střešní okno je obrovské
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají elektrické ovládání i ortopedický atest
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na dvacetipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Světla fungují dobře
Zdroj: Radek Pecák
V motorovém prostoru není žádná dalších schránka
Zdroj: Radek Pecák
Označení verze na blatníku
Zdroj: Radek Pecák