Deník region
23/23 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Parní lokomotiva řady 313.902, kterou členové plzeňského Iron Monument Clubu připravují na celkovou rekonstrukci. Mašinka potřebuje generální opravu kotle a výměnu opotřebovaných částí na kolech a nosném rámu, aby mohla dál zůstat provozuschopná.

Zdroj: Deník/Zdeněk VAIZ

Nejnovější galerie
Fotbalisté FK Svéradice (na archivním snímku hráči v zelených dresech) cestují v neděli do Mochtína v roli outsidera. Překvapí domácí výběr?

Kam za fotbalem: Krajská I. A třída nabídne derby mezi Mochtínem a Svéradicemi

Nadstavba 1. ligy RAGBY XV 2022 (skupina o 5. až 8. místo): Rugby Šumava Nýrsko/RC České Budějovice (černobílé dresy) - RC Havířov 47:32.

FOTO: Ragbisté porazili Havířov, v neděli je v Ostravě čeká jarní derniéra

Pivní slavnosti v Klatovech.

Pípy v Klatovech roztočí už za týden, zahraje Zvláštňý škola i Ukradený Vjecy

4. kolo DAFL: Topovky Řenče (modré) - Sokolky Neznašovy 1:3.

FOTO, VIDEO: Sokolky šokovaly favoritky, Kobra předvedla famózní obrat

Šumava srdcem

Tip: Malířka nahlíží na Šumavu srdcem a zachycuje její krásy na plátně

Běžecký dvojboj v Kašperských Horách 2022.

FOTO, VIDEO: Kašperskohorský dvojboj dal ešusligovým závodníkům pořádně zabrat

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka