1980 – lyžování na plastových kartáčích vyrobených v Okule Nýrsko. Na svahu byl položen pouze úzký pruh. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1973 – pohled na novou nýrskou sjezdovku. V této době ještě bez lyžařského vleku.
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1989 – v listopadu proběhl veřejný závod ve slalomu na hmotě. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1982 – v prosinci proběhly první závody na umělé hmotě v obřím slalomu. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
2020 – Zasněžování lyžařského svahu. Po levé straně svahu vedl původní háčkový vlek. Lze si všimnou chaty, u které byla spodní stanice. Nový talířový vlek od firmy Moment s.r.o. je veden v pravé části. Vedle něho byl před dvěma lety vybudován pojízdný kob
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
2019 – pohled na svah. Foto: skiarealnyrsko.cz
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1982 – v prosinci byl zahájen provoz na novém umělohmotném povrchu. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1989 – listopad – veřejný závod ve slalomu na umělé hmotě. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1980 – lyžování na svahu. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1980 – u spodní stanice vleku. Ačkoliv háčkové vleky vycházejí z lesních lanovek byly v oblasti jižních Čech velmi rozšířené, zde se jako závěs používaly vedle obvyklých háčků z kulatiny také odlévané kotvy, tzv. zvratky, které byly dominantou hlavně Zlín
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1989 – listopad – z veřejných závodů na umělé hmotě. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1977 – rozšiřování sjezdovky. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1977 – rozšiřování sjezdovky. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1982 – skládání umělých nových kartáčů z Nisasportu Jablonec. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1974 – budování háčkového vleku. Na fotografii práce u spodní hnací stanice. Vlek poháněl 4 kW el. motor s dopravní rychlostí 1,36 m/s. Lano bylo podpíráno na čtyřech sloupech. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
2017 – podpěra vleku. Na tažné i vratné větvi byla instalována ježková kladka. Tyto ježkové kladky byly hojně využívané na háčkových vlecích v jižních Čechách. Používaly se na lesnických lanovkách, kde tažné lano zároveň sloužilo jako nosné. K nám byly im
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1988 – karneval na sjezdovce. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1982 – instalace nových kartáčů z Nisasportu Jablonec na svah. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1991- každoroční jarní rolování hmoty. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
1989 – listopad – z veřejných závodů na umělé hmotě. Foto: Archiv lyžařského oddílu
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu
2017 – Chata u spodní stanice háčkového vleku stojí dodnes. Sloužila jako zázemí pro lyžařský oddíl. Foto: Viktor Vácha
Zdroj: Foto: Archiv lyžařského oddílu