VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Z Kauflandu jsem odešel ponížen, říká nespokojený zákazník

Domažlice – S pocitem zostuzení, ponížení a zesměšnění odcházel pan Milan z domažlického Kauflandu.

5.6.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/ Stanislav Šebek

Všeho se mu před zraky desítek dalších zákazníků v dostatečné míře dostalo od pokladní a její nadřízené za to, že upozornil na špatně účtovanou položku za chléb.

„Z regálu jsem si vzal chléb v akci, pod nímž byla přeškrtnutá cena 21,90 a nová akční 16,90 korun. U pokladny mě byla účtována původní. Slušně jsem na to pokladní upozornil," popisuje nepříjemný zážitek Milan.

Místo omluvy a nápravy se prodavačka na Milanův účet dobře bavila.
„Její první slova byla – Já to neovlivním. Nejspíš jste si špatně vybral a teď si stěžujete – a všem nahlas vykládala, co toho kvůli pěti korunám nadělám. Stál jsem tam jako na hanbě před zraky desítek dalších zákazníků. Ti poslední si mohli myslet, že jsem třeba něco ukradl," pokračuje Milan s tím, že další studené sprchy se mu dostalo od vedoucí.

„Opět jsem si připadal jako hysterka. Tak tomu bylo celých patnáct minut. Jsem nemocný a ještě k tomu astmatik. Vyjít kopec do Kauflandu je pro mě mnohdy nadlidský výkon. Přesto jsem sem celkem rád chodil. Dnes už mě tam nikdo neuvidí. Chápu, že jsme jen lidi a že se můžeme splést. Vždy to jde však řešit slušně.  Nebyla to moje chyba," dodává Milan, který nakonec odešel domů bez chleba.

Má tedy v domažlickém Kauflandu zákazník právo požadovat zboží za označenou cenu a je takové chování zaměstnanců vůbec přípustné?
„V první řadě bychom se zákazníkovi rádi omluvili a vyjádřili naše politování, že k nepříjemnosti vůbec došlo. V naprosto ojedinělých a výjimečných případech může dojít k tomu, že cenovka na regálu je v neshodě s účtovanou cenou na pokladně. Jednalo se o nedopatření. Zákazník má v takovýchto situacích možnost reklamace účtenky, kdy je mu rozdíl na informacích okamžitě proplacen. To, co se stalo, se v žádném případě neslučuje s našimi zásadami. Naši zaměstnanci se k zákazníkům musí chovat vstřícně a slušně. Samozřejmě se postaráme o nápravná opatření, aby se podobný případ neopakoval," uvedl tiskový mluvčí řetězce Kaufland Michal Šperl.

Autor: Helena Bauerová

5.6.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Starosta: Správa parku nás tahala za nos

Ilustrační foto

Senior se zřítil ze střechy, letěl pro něj vrtulník

Gambrinus den opět zve na největší pivní zahrádku

Plzeň - Už víte, co budete dělat v sobotu 24. června?

Hrádku se vzdálil postup do 1. A třídy

Klatovsko – Ve čtvrtek vstoupily do barážových bojů další fotbalové týmy z Klatovska. Sen v podobě postupu do 1. A třídy by si chtěli splnit fotbalisté Hrádku v souboji s Křimicemi.

FOTO: Děti nadchla přestřelka, ale i vojenská technika

Klatovy – Stovky nadšených dětí byly ve středu k vidění v klatovských dragounských kasárnách. Tamní 142. prapor oprav totiž uspořádal již tradiční den otevřených dveří a nabídka byla bohatá.

AUTOMIX.CZ

Policie v nesnázích: kuriózní nehody strážců zákona

/FOTOGALERIE/ Na vozech mají heslo Pomáhat a chránit, nicméně i oni potřebují občas pomoc. Vidět policejní auto - ať státní či obecní policie - v nesnázích je sice trochu nezvyklé, ale občas k tomu dojde.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies