Tentokrát však Klus a jeho společníci, podstatně zrychlili a koncert se stal podstatně atraktivnější podívanou (což je vlastně pro dívky kdykoliv), než tomu bylo dříve.

Více než dvě hodiny trvající koncert nabídl ucelený obraz na tvorbu nového Slavíka a v koncertním repertoáru zazněly nejzásadnejší písně jeho dosavadní kariéry. Již nepostradatelnou součástí programu se stalo časté vzájemné popichování Tomáše a jeho spoluhráče Jirky Kučerovského, které sklízelo zasloužené ovace.

Koncertní novinkou se stala putovní krabice, do níž mohli návštěvníci vhodit papírek s tématem a hudebním žánrem a Klus záhy na podiu na dané téma improvizoval. Spojení Karel Gott a punk nenechalo následně bránici nikoho z přítomných v klidu. A Klus znovu potvrdil, že jeho nadání je snad nevyčerpatelná studna. A ještě předtím vytáhl Kučerovský z krabice papírek se dvěma kosočteverci, což následně glosoval: „Tak buď Tomáše má někdo moc rád, nebo naopak vůbec."

První z dvojice vyprodaných koncertů v plzeňské Šeříkovce nezklamal snad nikoho, kdo se vydal podívat na jednoho z nejlepších tuzemských umělců. Klus své pověsti dostál a v Plzni vytvořil nejen skvělou atmosféru, ale publiku předvedl jeden z těch koncertů, na které se jen tak nezapomíná.

Jako předskokan se představil nadějný mladý písničkář Michal Horák.

V úterním Plzeňském deníku naleznete rozhovor s Tomášem Klusem