71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj regionální Deník

Diskuse: FOTO: Klatovan, který zavinil vážnou nehodu, měl řidičák jen pět dní

Dopravní nehoda u Lužan

FOTO: Klatovan, který zavinil vážnou nehodu, měl řidičák jen pět dní

Klatovy, Lužany – Pouhých pět dnů vlastnil podle informací Deníku řidičský průkaz 18letý mladík z Klatov, který v sobotu vjel ve velké rychlosti se svým audi u Lužan do protisměru…

DISKUSE OBSAHUJE 80 PŘÍSPĚVKŮ

Frajírek
rádoby čtěnář Plzeňského deníku 2.7.2012 16:31 77.48.109.* reagovat
Njn klasika. Frajírek co si v 18-ti udělá řidičák, od rodičů dostane nadupanou káru a hned s ní musí machrovat před nějakou kravkou. Škoda že to ods.rali nevinní lidé a on klasicky jen lehce. Zákaz řízení na 20let + basa!!!
Re: Frajírek
Marek 2.7.2012 16:46 46.23.50.* reagovat
1.9 TDI 66kw je nadupaná kára?
Re: Re: Frajírek
Marek 2.7.2012 20:52 46.23.50.* reagovat
Hm samý negativní a nikdo žádnej koment? Takže většina čecháčků jezdí koukám s nadupanýma TDIčkama... Není lepší pocit než když vás předjíždí 2 minuty ve 120km/h borec v TDI oktávce.
Re: Re: Frajírek
garduss 2.7.2012 21:47 95.173.94.* reagovat
když napíšou v článku "silné Audi A4", né každý z toho vyčte 1.9 TDI 66kw
Re: Re: Re: Frajírek
Marek 2.7.2012 21:57 46.23.50.* reagovat
A to je problém se podívat na fotky?
Jde o fotky,
­ 9.8.2012 15:40 212.24.148.* reagovat
nebo o debila?
Pro zamindrákované bezmozky
­ 9.8.2012 15:38 212.24.148.* reagovat
by byla příliš nadupaná i dětská chodítka.
Re: Frajírek
XXX 2.7.2012 17:56 85.13.90.* reagovat
Před nějakou kravkou ?! Tak ta ''kravka'' fakt nemůže za to, že ten kretén jel jak jel a nakonec to ona odsrala nejhůř. Jsem její brácha a rozmlouval jsem jí ho, nemůžu za to, že mě neposlechla. Tak si příště rozmysli, co sem napíšeš. Takový kretény mam fakt rád.
Mno, snad ještě máš tolik soudnosti,
­ 9.8.2012 15:47 212.24.148.* reagovat
abys uznal, že za neuposlechnutí Tvý rady, ba naopak za natěšený nasednutí ke kreténovi si ta Tvoje chytrá ségra může sama, nebo ne? Takže přese všechnu snahu jsi toho na tý kravce zas tak moc nevyvrátil.
Pět dní...
Marek 2.7.2012 16:33 46.23.50.* reagovat
Co na to říct, že je to b*b a může bejt rád, že nikoho nezabil. Vím jak se tam teda jezdí na tahu z KT na Plzeň, ale přece jenom byl před vesnicí a kdo jezdí rychle ve městě je hazardér se životy ostatních.
můj názor
šárka 2.7.2012 16:33 46.23.50.* reagovat
já to říkám pořád motorky se dělí podle roků na obsahy - tak ať to udělají i s autama já začínala na škoda 100 a jak sem se vyjezdila... dnes dostane mladej hned audi,bmw a podobný a proč nejet jak debil,když stačí jen šlápnout na plyn a pak čára není zeď... může být rád,že nikoho nezabil za blbost se platí-ale v tomhle případě naštěstí NE cizíma životama!!!!!!!
Re: můj názor
Pepa 2.7.2012 17:29 109.235.1.* reagovat
Pokud vím, tak motorky se dělí podle objemu a výkonu. Obsah je veličina, která vyjadřuje velikost plochy. Nevím kolik hektarů měla obsah Škoda 100 na které jste se vyjezila :-)
Re: Re: můj názor
šárka 2.7.2012 17:46 46.23.50.* reagovat
pardooooooooon - normální člověk pochopí co sem tím chtěla říct... holt ne každej může být tak inteligentní jako vy! ale mimochodem i motorky se dělí na obsahy koukněte do velkého techničáku... hezký den a pokud chcete měřit hektary skočte si na pole
Re: Re: Re: můj názor
Pepa 2.7.2012 18:21 109.235.1.* reagovat
Tak jsem se kouknul do techničáku a já mám uvedeno zdvihový objem v cm3. Milá dámo obsah se uvádí v m2, doporučuji váv si vypůjčit učebnici fyziky ze základní školy, trochu nastudovat fyz. veličiny a v čem se měří a potom tady machrovat.
Re: Re: Re: Re: můj názor
Jája 2.7.2012 18:55 85.71.239.* reagovat
Tu učebnici si sežeňte vy!!!! Obsah neboli objem se měří v m3. A skočte si na pole, protože tam se měří v m2, popř. v hektarech (ha)plocha.
Re: Re: Re: Re: Re: můj názor
Marek 2.7.2012 19:07 46.23.50.* reagovat
Plocha se uvádí v hektarech nebo v m2 např. :) objem v cm3 nebo litrech třeba :)
Re: Re: Re: Re: Re: můj názor
PMCH 2.7.2012 19:08 109.235.1.* reagovat
Milá Jájo. Obsah a objem jsou dvě rozdílné veličiny. Obsah se měří v m2, případně jeho násobcích (dm2, cm2, atd), naproti tomu objem se měří v m3, dm3, cm3 apod.
Re: můj názor
Mrož 17.10.2012 17:57 217.169.182.* reagovat
Vážený PMCH, když už jste tak chytrý, tak byste mohl také vědět, že násobek m2 není cm2 ani dm2. Jsem s pozdravem.
Re: můj názor
jenik 2.7.2012 21:28 90.178.49.* reagovat
Prostě slovo "OBSAH" v motoristickém odvětví jednoduše "ZLIDOVĚLO" a snad každý ví co se tím myslí. Řešíte blbosti.
Nezavírat
DAK 2.7.2012 16:53 88.100.77.* reagovat
Odnětí svobody podle mého úplně nejlepším řešením není. Já bych mu sehnal náročnou práci někde v kamenolomu a nechal mu tam odpracovat veškerou škodu kterou způsobil + bolestné všem, které málem zabil. Jinak souhlasím s omezením jako je u motorek! Divím se že s tím ještě nikdo nepřišel. Přeji všem, ať se co nejdříve uzdraví a mladému řidiči pár bezesných nocí
Hrozná představa..
Fery 2.7.2012 20:35 188.175.135.* reagovat
že jedu a dodržuju všechny předpisy a druhý jede bezohledně, bez jakýchkoli zkušeností a připraví mě, moje blízké o zdraví nebo dokonce o život!!! Kdo toho řidiče tak dobře připravil pro řízení vozidla? Bylo by to jistě užitečné znát, jak se která autoškola podílí na výchově takovýchto pirátů!!!
Omyl, příteli.
­ 9.8.2012 15:56 212.24.148.* reagovat
V autoškole je z každého zamindrákovaného hovada roztomilý mazánek, který chce mít papíry už-už v ruce, takže by se instruktorům s chutí upředváděl, kdovíjaký je způsobný pionýr a ohleduplnost je jeho druhé jméno. Před kámoši by si pak samou onanií nejradši urval péro.
frajirek
nekdo 2.7.2012 20:45 109.235.1.* reagovat
Takovým řidičům bych už z principu kupoval motorky aby se na nich zabíjeli sami....a pokud možno vzájemně.... Bejt na místě jeho ,,kamarádů,, tak ho profackuju aby se vzpamatoval.... Vezt kamarády a málem je zabít....
Re: frajirek
anonym 2.7.2012 21:52 109.235.1.* reagovat
Já jsem jeho kamarád a jel jsem v tom autě a OK jel jak vůl posral to, ale určitě nepůjdu nedam mu do huby nebo něco podobného. Až se to stane Vám a bude to váš kamarád, uvidítě, že budete rádi, že to přežijete a na nějaký výčitky se...e
Re: Re: frajirek
an 2.7.2012 21:57 85.71.149.* reagovat
Pravda. Třeba ať jsem za kreténa, ale pravda to je! Všichni jsou živí. A to je to hlavní!
Re: Re: frajirek
Stanislava 2.7.2012 22:12 84.42.169.* reagovat
Jestli jsi jeho kamarád, tak jseš taky tak blbej, že mu nedáš pár facek, aby se mu rozsvítilo...no jo, mladej a nadrženej, který si potřebuje něco dokázat....poslat ho makat, aby zaplatil všechnu škodu a léčení...a pokud mu rodiče koupili takovou káru a má jen pět dní řidičák, tak jsou na zabití...frajer nahonej je na silnici nejhorší...
Re: Re: frajirek
kytka 3.7.2012 21:28 109.235.2.* reagovat
Tak po hubě by potřeboval. Protože pokud jede přes stovku před vesnicí, řidičák má 5 dní = není vyježděný, zranil plno nevinných (alespoň nezabil!), může děkovat tomu, kdo při něm stál. A takovým sebrat řidičák a už nedat. Já, manžel i děti jezdíme denně a nechtěla bych někdy, abychom narazili na takového vo.a jako byl tenhle. U těch Lužan je to asi začarované. Může být tedy opravdu rád, že v téhle zatáčce nepřibyl už třetí křížek!!!Na druhém okraji nedávno přibyl pomníček. Taky mladík.
Re: Re: Re: frajirek
anonym 5.7.2012 20:43 77.48.106.* reagovat
v těch Lužanech se toho děje poslední dobou nějak moc. Nedavno tam přišli o život 3 lidi když jeli od Plzně a taky to tam naprali do druhýho auta v nadupaným bavoráku a ještě nažraný.
To nejde srovnávat,
­ 9.8.2012 16:02 212.24.148.* reagovat
Ti toho tam aspoň rovnou preventivně nechali. Jó, kampak se se svejma kecama všichni hrabeme na účinnou prevenci!
Paráda, čoveče.
­ 9.8.2012 15:58 212.24.148.* reagovat
A už jste ten úspěch aspoň jakspatří zachlastali?
.
Jiří 2.7.2012 20:49 109.235.2.* reagovat
Určitě je to pro některé lidi těžké, ale občas neuškodí zapojit hlavu!
náhled na řízení
Lukáš 2.7.2012 21:25 85.70.5.* reagovat
Nevyježděný řidiči by si měli kupovat slabší auta a neměli by machrovat před kamarádama a holkama když mají mokrý papíry. Jen ostatní zbytečně ohrožujou
názor
anonym 2.7.2012 21:46 109.235.1.* reagovat
Chtěl bych jenom dodat, že by možná bylo lepší zeptat se všech ostatních co seděli v Audi a potom sem dávat článek. Možná by to bylo lepší. Je toho ještě dost.
Re: názor
Marek 2.7.2012 21:59 46.23.50.* reagovat
110km/h v obci, co máme řešit? Radši budťe rádi, že vás nezabil ani nikoho v těch ostatních autech.
Re: Re: názor
Josef 4.7.2012 11:08 90.183.41.* reagovat
Bylo to před vesnicí, ta zatáčka je po cca 2km rovince a vynáší jako prase a pokud je silnice mokrá tak tuplem. Musí se tam jezdit pomalu. Není první a asi ani poslední kdo se tam rozsekal. Cca 14 dní před tímhle tam v zahradě skončil jinej, autem přerazil asi tak 10cm průměru borovici. Naštěstí tam nikdo nebyl.
Ale-ale,
­ 9.8.2012 16:07 212.24.148.* reagovat
chcete říct, že 18letej klatovskej smrad tamtudy nikdy předtím nejel? Podle mě se ten debil na ten vingl naopak těšil už od baráku, jináč by tam s čerstvejma gletama jel jako člověk.
názor
anonym 2.7.2012 21:57 109.235.1.* reagovat
odsuzujete tady jenom řidiče, ale kdyby jste věděli všechno tak držíte hubu. Já když sem vypadl z auta každej na nás jenom debilně čuměl nikdo nepomohl. Vy jste nasraný? na co? jedinej kdo může být nasranej jsou rodiče a příbuzný... potom tam přijde nějaký posran.. babka a začne nám mlejt o pěnezích?? co to je? jaký jste vy lidi? tohle si přeberte taky a né jenom tu jeho vinu!
Re: názor
Stanislava 2.7.2012 22:17 84.42.169.* reagovat
Promiň, ale řidič je odpovědný za jízdu a za lidi, které veze....a to, že jsi vypadl z auta je vlastně jeho vina...kdyby nejel jako kretén, tak se to nestalo...tohle si uvědom a pak tu na někoho něco piš...fakt jediný štěstí, že neni nikdo mrtvej...a že může za to vyfasovat jen čtyři roky? sebrat řidičák napořád a nikdy mu ho už nevrátit, ať jezdí na tříkolce, když řídí jak debil...a hlavně, ať zaplatí všechnu škodu a léčení...příště už by si uvědomil, že takhle jezdí jenom kretén s mokrým řidičákem, co se chce ukázat před kamarádama a holkou...ono je málo pomníčků při cestě...tak jen ať díky takovým jich je víc...to se všem určitě bude líbit...
Re: Re: názor
nekdo 3.7.2012 08:55 109.235.1.* reagovat
Moje řeč.... když má někdo na to aby jezdil v Audině 5 dní po obdržení řidičáku ... tak určitě bude tak hodný a vše zaplatí :).....
Re: Re: Re: názor
Jiří 3.7.2012 21:00 109.235.2.* reagovat
ono neni uplně vyloučeno, že to pojišťovna bude ještě vymáhat
2.7.2012 22:40 85.162.10.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Re: názor
Anonym 2.7.2012 22:47 85.13.91.* reagovat
Tak to je největší blbost co můžeš napsat. A vypovídá to o tom jaký ty si člověk!!
Re: názor
kiril 3.7.2012 21:31 109.235.2.* reagovat
Co tu nadáváte, mladíku, lidem, kteří mají jistě víc rozumu než Vy?! Kdyby nejel jako deb.l, tak byste nebourali a nemuseli, dle Vás, poslouchat kecy nějaké "babky". Už se proberte!
Re: názor
hm 4.7.2012 03:08 46.23.59.* reagovat
vypadl z auta??? takže si nebyl připoutaný. to je v tom případě tvůj problém!
Re: Re: názor
AN 4.7.2012 22:25 88.102.34.* reagovat
Tak s tím pásem pozor, mohl mu zachránit život.. ;) Je vysoce pravděpodobné, že kdyby ho měl, mohl by si poranit páteř. Pokud seděl vzadu, tak je na to ještě větší šance..;) pásy néjen chrání, ale i zabíjí.;)
Otázka je,
­ 9.8.2012 16:14 212.24.148.* reagovat
jestli by to pro svět nebylo lepší.
Táhni do hajzlu, demente!
­ 9.8.2012 16:12 212.24.148.* reagovat
Ty tu tak máš nejvíc co řvát, že vám nikdo nepomoh! Ti lidi v těch ostatních autech si pomoc zasloužili daleko víc, než nějaká parta smradlavejch imbecilů, kvůli který tam mohli nevinně skapat oni. Když už kvůli ničemu jinýmu, tak jen kvůli těmhle kecům byste zasloužili na­s­rat do ksichtu!
Re: hele tak klid..
Spolujezdec 5.10.2012 12:41 109.235.1.* reagovat
proč to furt hrotíte?? už ste trapný..
Pro všechny chytré lidi tady
Nesmysl 2.7.2012 22:42 85.13.91.* reagovat
Uvědomte si lidi co tu pořád řešíte za blbosti. A proč to vůbec řešíte? Jde jen o jednu věc a to o tu, že jsou všichni v pořádku a všichni to přežili. Přemýšlejte co tu taky píšete za blbosti, že se chtěl předvádět před nějakou holkou?! Vy jste tam nebyli tak nic vědět nemůžete. A podle sebe soudím tebe. Tak si to uvědomte!
Re: Pro všechny chytré lidi tady
nekdo 3.7.2012 09:00 109.235.1.* reagovat
Nevim proč to neodsuzovat... před lety se mi podařilo na mokré silnici sjet do pole... odnesla to ,,jen,, kukuřice... Ale jet na takové vozovce 110km/h DOKONCE V OBCI a JEŠTĚ PŘEJÍŽDĚT ? .... to jen vypovídá o inteligenci .... ono není NEHODA jako NEHODA
2.7.2012 22:52 188.175.86.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
xxx
xxx 3.7.2012 10:40 90.178.95.* reagovat
Kdyby každej po obdržení řidičáku jezdil nejdřív ve starej Škodovce,nebo v podobně slabším autě určitě by takové nehody nebyli tak často... Mladej kluk v nadupaným autě nebo motorce se chce vytáhnout a předvádět a pak to takhle dopadá!!!
Re: xxx
AN 4.7.2012 22:28 88.102.34.* reagovat
V nadupaným autě? :D Tvl..
co na to říct....?
Kulíšek 3.7.2012 13:03 78.136.165.* reagovat
Mě by zajímalo kolik za těch 5 dní dokázal najezdit km když takhle machroval. Bejt rodičema tý holky tak bych mu spřerážel ruce aby už v nich nic neudržel. Doufám ty frajere, že dostaneš trest natvrdo. Takovýhle mají na Borech rádi. Budeš jim tam dělat holku pro všechno a to doslova.
Blb
V 3.7.2012 13:05 109.235.1.* reagovat
Takovýhle osmnáctiletý buzíčky co jim ještě hoří vajgl v autoškole, pujčí si auto a hází machry mam úplně nejradši. Většinou to dopadne jako před časem zrovna taky v Lužanech, jen tenhle pablb když už nemá nic v palici tak alspon měl tolik štěstí že nikoho nezabil........
Frajeros
Fakker 3.7.2012 13:11 94.74.239.* reagovat
nezáleží na obsahu motoru, ani že kdyby sme měli škodovky je všechno jinak.. jako když sednete na R1 a máte rozum tak se nic nestane.. pokud vas svede 1,9 tdi nebo 7 litr je jedno. člověk tohle musi mit srovnany.. jěště když má vedle sebe lidi ! KOKOT
3.7.2012 13:27 109.235.1.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: xxx
anonym 3.7.2012 13:53 109.235.1.* reagovat
Do háje lidi, uvědomujete si trošičku, co kdo tady píše? Takovýhle věci? Co všechno mu přejete? Všichni víte s prominutím kulový, neseděli jste v tom autě tak nesuďte. Vím, o čem mluvím, protože i já seděla v audi. Uvědomte si, co by to bylo za ránu narazit ve 140 km/h - byli by jsme mrtví, takové štěstí bychom neměli! Ano, byla blbost se vydat na tuhle trasu, ale stalo se. Jen my víme, jak to skutečně bylo, bylo dobré, tohle už neřešit. Jsem šťastná, že jsme všichni živí a relativně zdraví - o nic jiného už teď ani nejde. Ano, řidič bude mít problémy, ale nic to nezmění na tom, že tohle se mohlo stát komukoliv jinému z nás. Lidi, prosím, přestaňte to už řešit, on toho má teď taky víc než dost, my děkujem andělům, že žijem a vy je proste taky, aby jste byli na silnicích v bezpečí...
Re: Re: xxx
Hm 3.7.2012 14:34 85.13.84.* reagovat
ne, komukoli by se to stát nemohlo, většina z nás slušných řidičů by NEJELA v obci kilo. jenže vy dnešní náctiletá mladá generace absolutně nemáme jakýkoli zájem o život. ničeho a nikoho si nevážíte, ačkoli nemáte žádné zkušenosti šlapete na plyn. pokud si v tom autě seděla s ním o čemž dost pochybuju tak se ti divím jak se ho zastáváš. mě kdyby mladý náctiletý frajírek zranil dceru tak mu dám pár facek. jezdím hodně dlouho, najezdil sem cca 750 000 kiláků bez nehody a jediné čeho se bojím jsou mladí frajírci. bez ohledu na značku auta.
Re: Re: Re: xxx
Marek 3.7.2012 15:03 46.23.50.* reagovat
Já sem taky mladej a řidičák mám pár let, ale jet ve vesnici kilo by mě nanapadlo. Navíc co nevíme? Mu ho někdo kou*il a nezvládl řízení nebo co? Je to prostě jeho chyba a tom nic nezmění nikdo.
Re: Re: xxx
Eva 3.7.2012 21:37 89.235.32.* reagovat
Milá zlatá jak se může někdo zastávat blba co jede 140?? Nezná předpisy?? Veze lidi,tak by si měl uvědomit že za ně má odpovědnost a ne jet jak dobytek. Nejezdí po silnicích sám!!
Re: Re: xxx
hanz 3.7.2012 22:17 94.74.250.* reagovat
Tou poslední větou si asi děláš ze všech prdel!!!
Re: Re: xxx
Josef 4.7.2012 11:18 90.183.41.* reagovat
Milá zlatá, když byl z KT tak už přs Lužany asi někdy jel a tak si mohl všimnout tý rozbitý hradby a těch křížků kolem. Ta hradba je rozbitá ne znedbalosti majitele, ale od aut co tam skončily. Cestu určitě znal a věděl že tam je vesnice, tak nemusel předjíždět před vesnicí, mohl počkat těch pár minut a předjet ho až za vesnicí, tam je taky rovinka. Na cestě z KT do Plz. ještě nikdo nic nenachvátal. V Přešticích 2x světla a na začátku Plzně taky, takže kdyby jel za náklaďákem tak se zdrží tak o 2 minuty, takhle má skažený celý život.
Re: Re: xxx
Kulíšek 4.7.2012 15:30 78.136.140.* reagovat
Komukoliv jinýmu se to nestane. Mě ne. Já do tý zatáčky nepojedu kilem. Jet takovejhle frajer proti mě, nabourat mě a zranit moje děti tak bych mu zlámal nohy, že by se v životě nepostavil. Má štěstí, že nikoho nesebral. Basu a hotovo.
Re: Re: xxx
šárka 4.7.2012 17:12 46.23.50.* reagovat
slušná poslední věta cituji od anonyma: Lidi, prosím, přestaňte to už řešit, on toho má teď taky víc než dost, my děkujem andělům, že žijem a vy je proste taky, aby jste byli na silnicích v bezpečí... SLEČNO PROBUDTE SE MY SPÍŠ KAŽDÝ DEN PROSÍME,AŤ NA TÉ SILNICI NEPOTKÁME NIKOHO PODOBNÉHO,JAKO JE ZDE ZMIŇOVANÝ MLADÍK - PAK TOTIŽ BUDEME OPRAVDU NA SILNICI V BEZPEČÍ!!!!!!
To by nejdřív z těch silnic
­ 9.8.2012 16:20 212.24.148.* reagovat
museli zmizet vám podobní. Poslední dobou vás zbytečně přibejvá, takže si piš, že za tohle se teda pomodlím s chutí.
3.7.2012 15:39 109.235.1.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
pondělí na Domažlicku - také mladík
Ina 3.7.2012 21:54 109.235.2.* reagovat
Hamr - Dvaadvacetiletému mladíkovi se stala osudnou rychlá jízda. Nezvládl řízení a po nárazu do stromu byl mrtev.- http://domazlicky.denik.cz/nehody/u-hamru-zemrel-mlady-ridic-20120703.html
rychlost
venca 4.7.2012 00:48 94.74.221.* reagovat
nehci se ho zastávat, ale on nejel kilo přes vesnici, ale do tý vesnice vjížděl.
Re: rychlost
hm 4.7.2012 03:06 46.23.59.* reagovat
podle fotek z místa se nehoda stala na začátku obce. chcete mi tvrdit, že je v pořádku, že tam řidič jede kilo? Jezdíte tak? Fajn, v tom případě odevzdejte řidičák. I když možná, že pan mladý řidič jel kilo deset a u značky obec by zasáhli andělé a zpomalili auto, které podle fotek nemá na silnici co dělat na rozumnou rychlost. Ale to už spíše věřím na pohádky.
Re: Re: rychlost
Josef 4.7.2012 11:23 90.183.41.* reagovat
Měl to rozjetý z předchozí rovinky kde jel jak prase, to už věděli v sobotu ráno policajti. Tu zatáčku ve 100 nikdy nikdo neprojede, aby neskončil v pangejtu nebo zahradě. Má štěstí, že tam byl vrtulník tak rychle - stejně jako sanitky. Není bohužel první ani poslední kdo se tam vysekal a státní orgány s tím nechtějí nic dělat a starostka se může stavět na hlavu. Kdo pojedete z Plz. na KT. tak přes Lužany dodržujte přesně značky jinak je 90% šance na to se vysekat. A z KT. do Plz. začněte brzdit hodně dopředu, ta první zatáčka vynáší.
Re: Re: rychlost
venca 4.7.2012 12:57 94.74.221.* reagovat
nevim, proč bych měl vracet řidičák, pouze tvrdim, že nejel kilo přes obec a na tom autě kromě zatmavených zadních světel nevidim nic špatnýho. Jinak jsem zastánce toho, že kdyby se takovej řidič zabil, tak se nic neděje.
Re: rychlost
hanz 4.7.2012 22:09 94.74.250.* reagovat
I mimo vesnici snad nesmí valit 140,nebo jo?
Re: Re: rychlost
venca 4.7.2012 22:56 94.74.221.* reagovat
ne, na tý rovince snad nikdo rychlost nedodržuje, se tam bohužel neměří a kdyby jo, tak většina z vás budete problikávat protijedoucí.
Nevracet ridicak !!!!!!
Klatovak 4.7.2012 20:57 188.175.102.* reagovat
Peknej kkt,jede jako debil a jeste pritom zrani plno lidi ,to ze si roseka hubu to mi je fuk,ale kdyz to potom napali do nekoho ,co jede proti nemu tak to je moc !!!!!! Nedokazu si predstavit, ze bych jel napr. s rodinou a nejakej debil by to do nas napalil.Takovym bych uz ten ridicak nevratil !!!!!!!!!!!!!!!!!
klatovská žumpa
centronix 7.7.2012 13:19 77.93.216.* reagovat
K čemu jsou diskuze v sekci černá kronika ? Soudě dle příspěvků tu většina pouze ventiluje svou nasranost, agresivitu a nelze si nevšimnout stále hojně rozšířeného vyznávání metody "oko za oko", nebo ještě líp dvě oči a ruce a nohy za oko. Se nedivte že je tolik nehod, za volantem sedí plno h*vad.
Předjíždět a ujíždět
M/M 9.7.2012 09:43 46.23.50.* reagovat
Předjíždět a ujíždět!!!!!!!!!!!!
FUCKKKKK
anonym 29.8.2012 19:43 88.103.181.* reagovat
jen chci napsat, že tento ''řidič'' je stále majitelem řidičáku. a dál si může jezdit. Tohle je spravedlnost ? V ČR to asi nikoho nezajímá.
HAHA
Řidič 21.11.2012 18:24 160.216.56.* reagovat
řidičák pořád mam a mam už i auto a zas jezdim jak k...ot tak si můžete všichni víte co :P Spravedlnost v Čr neznaj mamr.i :D :D :D F*UCK
For All :
TrollHunter 21.11.2012 18:32 160.216.56.* reagovat
Varování: Nekrmte internetové troly !!!

HOROSKOP

Beran (21.3. - 20.4.)

Skopec, neboli Beran, je prvním znamením zvěrokruhu. Lidé zrozeni v tomto znamení jsou přátelští a otevření. Mají většinou…

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz